vineri, 24 iunie 2011

Nu vreau polemică...

... dar mi se pare că punem botul prea uşor la manipulările presei.
Îl apreciez mult pe un coleg întru blogăreala, dar nu pot fi de acord cu ultima sa postare.
De aceea mi-am permis să răstorn un pic situaţia, cerându-mi scuze totodată pentru că i-am maltratat realizarea grafică.
PS Mircea Dinescu spunea cu inteligenţa-i caracteristică că (nu pot evita cacofonia - dar nu are a face când e vorba de Dinescu) nici măcar comuniştii n-au spus asta despre rege. Normal. Pentru ei a fost atât de benefic încât Ceauşescu putea să-i acorde ordinul de Erou al României.

2 comentarii:

  1. si eu zic asa:
    http://sareinochi.wordpress.com/2011/06/23/eu-ce-sa-mai-pricep-de-aici-victor-ponta-e-simbolul-pietii-universitatii-ion-iliescu-este-monarhist-dan-voiculescu-plange-in-batista-trist-cetupeu-e-taranist/
    "IMGB face ordine", "Nu vrem Kent, nu vrem valuta, Petre Roman (sa) ne saluta:)" si "Iliescu-apare, Soarele rasare" urla din toti bojocii (cu sange de student picurand de pe bate: "Majestate te iubim, ca ca tine nu gasim".

    RăspundețiȘtergere