duminică, 22 mai 2011

Un act de libertate de creaţie şi exprimare

Îmi permit să fac un act de creaţie şi să mă exprim liber, fără a încerca să aduc nici cea mai mică atingere reputaţiei unor domni sau doamne, cum ar fi MIHAI GOŢIU, IULIAN LECA sau LAURA CERNAHOSCHI.
Sper doar ca blogul meu să capete o mai mare vizibilitate. Aştept provincia şi cenzura (măcar un pic de cenzură, dacă se poate).



P.S. Am dat un link către postarea asta pe Voxpublica (aici). A stat o vreme şi ghiciţi minune : apărătorul libertăţii de exprimare, prealuminatul domn Goţiu, a (n-o să vă vină să credeţi - dar jur că aşa e) CENZURAT !

6 comentarii:

  1. La ce te asteptai, de la Gotiu ? Gotiu si Piticu sunt cei mai mari cenzori ai lui SOV. Nu pot posta decat cei anti, care urla ca este cenzura peste tot si ei o aplica, ca PDL este partidul unic, dar USL se manifesta fix asa sau urla ca nu au libertate de expresie si injura, scuipa si porcaie orice opinie care nu e USL. Distorsionarea adevarului si limbajul usl-as de mahala au impanzit netul. Daca le merge, de ce sa n-o faca, nu ? Nu spunea tatal lor Hrebenciuc, ca in curand USL va fi perceput altfel de bloggeri ? Are el grija de noi toti cei care miscam in front. Mi s-a facut greata,scuza-ma !

    RăspundețiȘtergere
  2. Io pe voxpublica nu comentez că sar talibani pe mine şi nu citesc decât art.lui Fumurescu da nu comentez.

    RăspundețiȘtergere
  3. va cenzures io!
    mi-am tras si io linkul celor trei javre cu gandul sa scriu material (dar nu mi s-a umflat glanda cu suficienta scarba - ca io am tot scris despre aceste trei lichele Vaxpublicistice). Cand scriu iar va stesc lucrarea si-o bag si la mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aferim coane ! Baga tate, cu multa sare :)

    RăspundețiȘtergere