marți, 8 februarie 2011

Trebuia să fii de meserie ca să constaţi asta ?

Psihiatrul Florin Tudose susţine că moderatorii de televiziune ar trebui să treacă printr-un examen psihiatric pentru a avea siguranţa că, în momentul în care sunt în direct, au ”o stare psihică perfectă” şi ”nu bat câmpii”, potrivit inpolitics.ro.
"Aș susține oricând o lege care să presupună ca moderatorii de televiziune și comentatorii politici care intră într-o emisiune televizată, să fie examinați psihic înainte de a avea acces pe sticlă. Să fiu eu sigur că sunt într-o stare mentală perfectă când vorbesc acolo. Spun asta deoarece, ceea ce văd, ascult sau citesc în mass-media, mă face să cred că oamenii ăștia nu au nicio legătură cu realitatea", a explicat psihiatrul Florin Tudose.
"Că ei vorbesc despre lucruri care nu se întâmplă niciodată. Nu sunt misogin, dar cred că femeile din mass-media ar trebui să fie ținta unei astfel de legi. Nu mă refer doar la cele din televiziune, ci și la cele de la radio, fiindcă diferența nu este foarte mare. Am pacienți care au dezvoltat nevroze din pricina unor moderatoare de televiziune. Este incredibil.  Mi-au spus că atunci când o văd pe cutare sau pe cutare le vine să spargă televizorul”, a adăugat Florin Tudose.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu