sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Despre "gargarină"

Mulţi fuseră aceia care au falimentat învăţământul românesc.
La loc de cinste se află Andrei Marga.
A nenorocit învăţământul profesional. A compromis examenul de bacalaureat. A sabotat învăţământul superior. A uitat să apere profesorii, dar şi-a apărat scaunul.

Circula pe vremea sa următoarea anecdotă :
"Marga ar fi intrat într-o florărie să cumpere un buchet de trandafiri. Vânzătoarea îi spune :
- Să trăiţi domnu Marga !
Mirat, Marga întreabă :
- Dar de unde mă cunoaşteţi, doamnă ?
- Păi, am fost profesoară, dar pentru că nu mă ajungeam cu banii, m-am angajat aici.
Ieşind din florărie, ministrul vrea să cumpere un ziar. Vânzătorul :
- Să trăiţi domnu Marga !
- Dar de unde mă cunoaşteţi, domnule ?
- Păi, am fost profesor, dar pentru că nu mă ajungeam cu banii, mi-am găsit slujba asta.
La colţul străzii, un cerşetor prost îmbrăcat salută :
- Să trăiţi domnu Marga !
- Să nu-mi spui că şi dumneata ai fost profesor !
- Doamne fereşte ! Încă mai sunt. Acum mă aflu într-o fereastră".

Acum este favoritul vuvuzelelor antireformă.


Crezul său poate fi rezumat astfel :

 Pe vremuri comunist,
Apoi ţărănist,
Azi sunt liberal,
Mâine voi fi pesedist.
Rector etern,
De filosofi creator,
Învăţământ am distrus,
Nu mi-e jenă s-o spun,
Căci mă simt Prometeu
Şi nu un simplu ateu.

Avea cravată roşie de pionier (şi se mândrea cu ea), are acum cravată galbenă de liberal şi n-are a se mândri cu ea !

Un comentariu:

  1. Bine zis... Începuse un fel de reformă, dar, într-o dimineaţă s-a trezit plictisit să mai luicreze în slujba interesului public... Restul ţine de coşul de gunoi al istoriei...

    RăspundețiȘtergere